Wednesday, April 23, 2008

One World One Dream

I Used to Dream That I Could Soar Beyond the Clouds
Just Close My Eyes and Fly Away
Blue Sky Inspires Us to be Free as Bird
And That Dream Conects Us Everyday
讓你我朝着天空看鴿子飛翔
就像在分享這地球
理想的路怎麽走 互相寬容
才能明白彼此的感受
One World One Dream
Love for All Mankind
One World One Dream
和平的未來
幸福天空因爲愛 因爲愛而存在
這一個夢 不分你我 同樣精彩
當你我情不自禁爲别人鼓掌
原來是贊賞的問候
一場平等的較量 各盡所能
相信最美就是這時候
當你我緊緊握着陌生人的手
有一種和平的溫柔
在同一樣的路途 一起奮鬥
就像多年後的老朋友 爲彼此加油
One World One Dream
Till The End of Time
One World One Dream
和平的未來 幸福天空因爲愛 因爲愛而存在
這一個夢 不分你我 同樣精彩

作曲:王力宏 作词:林夕

No comments: